O mnie

Moje zdjęcie
Wilkommen. Nazywam się Zofia. Mam 16 lat i chodzę do klasy trzeciej gimnazjum. Interesuję się przede wszystkim biologią, historią i promieniowaniem. Lubię również oglądać fajne filmy oraz czytać książki historyczne lub inne, byleby nie było to młodzieżowe gówno, czy inne takie. Od tego roku także lubię tańczyć. W przyszłości chciałabym przejąć władzę nad światem. I nie jest to żart. Nie jestem gimbusem, mimo iż chodzę do gimnazjum, do klasy, w której są same gimbusy. Mam bujną wyobraźnię, co potwierdza fakt, że potrafię czerpać pomysły na opowiadania nawet z kijka wbitego w ziemię. Językiem, który lubię, jest niemiecki. Dla mnie jest to piękny język. Moim ulubionym gatunkiem muzyki jest muzyka elektroniczna, pop, metal, rapcore i rap. Mam swój własny styl oraz ogólnie jestem sobą i nie udaję kogoś, kim nie jestem (no, chyba, że przed babcią, przed którą muszę udawać idealnie grzeczną dziewczynkę). Moimi ulubionymi zwierzętami są koty, węże i pająki. No i to chyba tyle, co chciałabym wam o sobie opowiedzieć.

wtorek, 1 października 2013

http://www.cleanfiles.net

            http://www.cleanfiles.net
http://www.cleanfiles.net - Strona, na którą, z tego co się domyśliłam można wrzucać pliki, oraz pobierać je. Niestety, strona jest przekrętem, oszustwem, zawiera wirusy, i ma słabą obsługę klienta. Nie trzeba tam podawać żadnego numeru telefonu, niestety, z powodu tych czterech rzeczy, opisuję ją tutaj. Pozwólcie jeszcze dla rozjaśnienia, że zacytuję Wam tutaj 3 komentarze na temat tej strony:

"
Cleanfiles waits for a Postback from these advertisers telling us that your IP has completed a survey. If you have completed a survey, but not received your download, this means the advertiser has not yet sent us a Postback. The advertiser could be reserving the Postback to make sure the information entered was valid.

sell your email "


"peice of shit site, forces you to complete a "virus free" survey to get a file that you want. (thats probably infested with viruses)
Stay away from clean files, fileice, And sharecash all bunch of bullshit. "


"Makes you sign up to download files.

Plus it likely sells your e-mail address.

But I did set up a spam trap for them. :) "


Jeśli znacie Angielski, możecie sobie je przetłumaczyć, i dowiecie się, że ta strona w ogóle się nie nadaje do pobierania i wrzucania plików...

Pozdrawiam, Muzyka145

Najlepszy hosting plików to Moim zdaniem jest chomikuj.pl...  

2 komentarze:

  1. Dzięki wielkie ;) Przydało się, nie byłem właśnie pewien, ale podejrzewałem, że cała ta strona to jeden wielki przekręt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko. ;-) Ja właśnie jak trafiam na tego typu strony, to je opisuję na tym blogu. ;-)

      Usuń

Szczery komentarz = Wiadomość dla mnie, że ktoś czyta bloga.
Szczera obserwacja = Motywacja do dalszego prowadzenia bloga.

:3