O mnie

Moje zdjęcie
Wilkommen. Nazywam się Zofia. Mam 16 lat i chodzę do klasy trzeciej gimnazjum. Interesuję się przede wszystkim biologią, historią i promieniowaniem. Lubię również oglądać fajne filmy oraz czytać książki historyczne lub inne, byleby nie było to młodzieżowe gówno, czy inne takie. Od tego roku także lubię tańczyć. W przyszłości chciałabym przejąć władzę nad światem. I nie jest to żart. Nie jestem gimbusem, mimo iż chodzę do gimnazjum, do klasy, w której są same gimbusy. Mam bujną wyobraźnię, co potwierdza fakt, że potrafię czerpać pomysły na opowiadania nawet z kijka wbitego w ziemię. Językiem, który lubię, jest niemiecki. Dla mnie jest to piękny język. Moim ulubionym gatunkiem muzyki jest muzyka elektroniczna, pop, metal, rapcore i rap. Mam swój własny styl oraz ogólnie jestem sobą i nie udaję kogoś, kim nie jestem (no, chyba, że przed babcią, przed którą muszę udawać idealnie grzeczną dziewczynkę). Moimi ulubionymi zwierzętami są koty, węże i pająki. No i to chyba tyle, co chciałabym wam o sobie opowiedzieć.

niedziela, 13 października 2013

http://zgarnij-sluchawy.pl/tysw

http://zgarnij-sluchawy.pl/tysw

http://zgarnij-sluchawy.pl/tysw - Strona internetowa na której można wygrać słuchawki. Szansa na to, to oczywiście 0,000001 %. Aby wziąć udział w konkursie, trzeba podać swój numer telefonu. Więc, gdy gimbaza już poda numer telefonu (akurat te słuchawki kosztują 1000 zł, a prawie nikt z gimbazy nie ogarnia, że płaci się za markę) będą nam spamować płatnymi SMS'ami. A i tak wygra to 1 na 10000 konkursowiczów. Nie polecam.

Pozdrawiam, Muzyka145


Lepsze, i to tańsze słuchawki są w każdym sklepie który ma dział z elektroniką.

7 komentarzy:

  1. Witam! Glupota ludzka nie zna granic, czy poda mi ktos kod na dezaktywacje prenumeraty? Wkopałam się :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tak późno odpisuję, ale wiadomo, nie miałam czasu aby zajrzeć na tego bloga, a dziś nie mam co robić, więc czytam komentarze. No, ale do rzeczy. Aby dezaktywować tą usługę, znam tylko jeden sposób, który przewijam już 1000 razy. Mianowicie, należy zadzwonić do swojego operatora sieci, czyli np. do Orange i poprosić ich, aby dezaktywowali tą usługę. To na pewno zadziała. Mi zadziałało z Akazoo.pl, więc tutaj raczej też zadziała. ;-)

      Usuń
  2. nie wiem kto sie na to nabierze, nawet widać ze komentarze są pisane sztucznie żeby ludzie mysleli że da sie wygrac:) a swojego dodac nie mozna oczywiscie. ale myslalam ze nikt ich nigdy nie wygra;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze ? Ja wygrałem, i są to w 100% oryginalne słuchawki ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co, już organizatorze oszustwa tutaj dotarłeś? Myślisz że więcej naiwniaków będzie wpisywać bezmyślnie swój numer tel? Poczekaj aż cie się dobiorą z UOKiK. Nie ma żadnego regulaminu na stronie i nie ma żadnych informacji że naiwniakom będą przychodziły płatne smsy z subskrybcji. Doigrasz się zobaczysz.

      Usuń
  4. Napiszę to tutaj tym razem. Może gimbusy mnie przeczytają.
    NIGDY nie podawajcie swojego numeru telefonu w internecie. W żadnej ankiecie, w żadnym quizie. Będą was wabić na jakiś plik którego potrzebujecie, na jakiś przedmiot który rzekomo możecie wygrać, a to wszystko będziecie mogli dostać za niewinne przepisanie swojego nr telefonu. NIC BARDZIEJ MYLNEGO. Nie dostaniecie ani pliku który chcecie, ani nigdy nic nie wygracie. Dostaniecie natomiast słony rachunek za płatne smsy które będą do was przychodzić.
    NIE PODAWAJ NR TELEFONU ! Nie dawaj się nabierać jak gimbus.

    OdpowiedzUsuń
  5. HAHA! co zanalazłam w "regulaminie" :) proszę bardzo :
    "Po odebraniu przez subskrybującego 365 wiadomośc użytkownikowi przysługują słuchawki BEATS w kolorze czerwonym. Aby odebrać słuchawki należy skontaktować się z nami pod adresem: admin@easysub.pl"
    2,49* 365= 908,85 zł, więc jak ktoś chce, to za rok dostanie słuchawki o 100 zł taniej.

    OdpowiedzUsuń

Szczery komentarz = Wiadomość dla mnie, że ktoś czyta bloga.
Szczera obserwacja = Motywacja do dalszego prowadzenia bloga.

:3