O mnie

Moje zdjęcie
Wilkommen. Nazywam się Zofia. Mam 16 lat i chodzę do klasy trzeciej gimnazjum. Interesuję się przede wszystkim biologią, historią i promieniowaniem. Lubię również oglądać fajne filmy oraz czytać książki historyczne lub inne, byleby nie było to młodzieżowe gówno, czy inne takie. Od tego roku także lubię tańczyć. W przyszłości chciałabym przejąć władzę nad światem. I nie jest to żart. Nie jestem gimbusem, mimo iż chodzę do gimnazjum, do klasy, w której są same gimbusy. Mam bujną wyobraźnię, co potwierdza fakt, że potrafię czerpać pomysły na opowiadania nawet z kijka wbitego w ziemię. Językiem, który lubię, jest niemiecki. Dla mnie jest to piękny język. Moim ulubionym gatunkiem muzyki jest muzyka elektroniczna, pop, metal, rapcore i rap. Mam swój własny styl oraz ogólnie jestem sobą i nie udaję kogoś, kim nie jestem (no, chyba, że przed babcią, przed którą muszę udawać idealnie grzeczną dziewczynkę). Moimi ulubionymi zwierzętami są koty, węże i pająki. No i to chyba tyle, co chciałabym wam o sobie opowiedzieć.

niedziela, 29 września 2013

http://ilovemobi.com/pl/downloadV1/?affl=13&pub_id=518041&ce_cid=20pYvN2.wErd8sle3ggm2F1vhek.000.

http://ilovemobi.com/pl/downloadV1/?affl=13&pub_id=518041&ce_cid=20pYvN2.wErd8sle3ggm2F1vhek.000.


http://ilovemobi.com/pl/downloadV1/?affl=13&pub_id=518041&ce_cid=20pYvN2.wErd8sle3ggm2F1vhek.000. - Strona na której można obejrzeć jakiś film. Pewnie zapytacie się po co opisuję zwykłą stronę z filmem? Otóż, aby go obejrzeć trzeba podać nasz numer telefonu, oraz operatora. Po kliknięciu przycisku "Wyślij" strona będzie zżerać z naszego konta 6.15 zł brutto (czyli z VAT). Tak właściwie to znowu musimy pomnożyć cenę przez 3, gdyż tyle SMSów na tydzień będziemy dostawać. Więc na tydzień wyjdzie, że z konta znikać nam będzie znów 18.45 zł brutto (!). Zacytuję Wam jeszcze tekst dolny strony, gdyż tam jest wiele przydatnych informacji:


"To jest usługa subskrypcji kontentu. Użytkownik musi mieć ukończone 18 lat i zgodę osoby opłacającej rachunek aby móc korzystać z usługi subskrypcji.Użytkownik otrzyma 3 wiadomości SMS tygodniowo, koszt otrzymanej wiadomości wynosi 6,15 zł brutto. Jednorazowa opłata aktywacyjna w wysokości 6,15 zł brutto ma zastosowanie. Obowiązują standardowe opłaty za usługi WAP, GPRS i UMTS naliczane zgodnie z taryfą danego operatora sieci komórkowej. Usługa jest dostępna we wszystkich sieciach komórkowych dla użytkowników posiadających telefon komórkowy z obsługą GPRS. Użytkownik będzie otrzymywać wiadomości zawierające linki do pobrania kontentu. Aby wyłączyć subskrypcję należy wysłać SMS o treści STOP B na numer 60558. Użytkownik aktywując usługę potwierdza przeczytanie, zrozumienie i wyrażenie zgody na obowiązujące zapisy regulaminu oraz wyraża zgodę na otrzymywanie bezpłatnych reklamowych wiadomości SMS od dostawcy usługi. Pomoc: zadzwoń pod numer12 44 66 901 od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-15:00 lub wyślij wiadomość e-mail na adres: reklamacje@mobiltek.pl. Dostawcą usługi jest Marvel Media Sdn Bhd. Podmiotem realizujacym dodatkowe swiadczenie jest Mobiltek S.A. Niniejsza usługa nie jest powiązana, sponsorowana, ani popierana przez żaden z wymienionych produktów, ani sprzedawców detalicznych. Znaki handlowe, znaki usługowe, loga (wliczając w to – bez ograniczeń – nazwy produktów oraz sprzedawców) są własnością ich prawowitych właścicieli."

Ehh. Jak chcesz darmowy film, to zapraszam na YouTube.

Pozdrawiam, Muzyka145

Ciekawość Mnie zżera co to za film, ale powstrzymam ją i nie wpiszę swojego numeru telefonu.

35 komentarzy:

  1. Tam bedzie program (wirus) do pobierania filmow.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytaj tekst od początku do końca

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. a jak pisze że dostęp do usługi sms B Mob został już wcześniej anulowany to mam im wierzyć??????

    OdpowiedzUsuń
  5. To są chuje proszę księdza... Ksiądz ich nie zna...

    OdpowiedzUsuń
  6. wysyłając sms z sieci play o treści STOP B pomimo zasięgu gdy wysyłam sms wyskakuje komunikat SIEĆ NIE DZIAŁA;/

    OdpowiedzUsuń
  7. co jeśli użytkownik nie ma skończonych osiemnastu lat?

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  9. cholera mam ten sam problem, nie mogę się w żaden sposób pozbyć tego chujstwa!!wpisywałam STOP YES, STOP B, w efekcie dostaje info, że wystapił błąd i wiadomość nie została wysłana, link do regulaminu przesłany w smsie nie działa, jestem bezsilna...co robić:/?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadzwoń do swojego operatora sieci, czyli np. do Orange i poproś ich, aby ci zablokowali tą usługę.

      Usuń
  10. serio ktoś z was był na tyle głupi, żeby wysłać tego smsa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... Trzeba być totalnym idiotą żeby podawać swoje numery na szemranych stronach internetowych... A jak już się nim jest to nie korzystać z adf.ly. Tylko klikać SKIP AD w prawym górnym rogu. (tam często wyskakuje ilovemobi.com).

      Pozdro

      Usuń
  11. serio ktoś z was był na tyle głupi, żeby wysłać tego smsa ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Tiaa I aż mi raźniej że nie tylko ja

    OdpowiedzUsuń
  13. to jest masakra, doładowuje i już jest 00.00 zł na koncie-straciłam kontakt z ludźmi przez to! (bo nie mam kasy, żeby głupiego sms-a wysłać) ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. operator na pewnie pomoże rozstrzygnąć ten problem? na razie nie wiem co robić! Ktoś może napisać, jakie było skuteczne rozwiązanie?

    OdpowiedzUsuń
  15. mój problem polega na tym, że w przeglądarce cały czas (co 5min.) otwiera mi się strona http://ilovemobi.com/pl/videozone/........ gdzie pojawia się okienko oczywiście do wysłania SMS-a. Co zamknę zakładkę z tą stroną, to znów po 5min sama się otwiera. Pomocy...Co robić???

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ten sam problem, pomóżcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie też pojawia się to w przeglądarce od jakiś 3 dni, strasznie denerwujące...ktoś wie jak sie tego pozbyć???

    OdpowiedzUsuń
  18. CCleaner pobierz. Mi zadziałało. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Także u Mnie wyskakuje to okno, ccleaner i było ok przez 2 godziny, teraz znów się pojawiło:(, malware niestety nie daje rady.

    Wie ktoś może co jest przyczyną wyskakującego okna? jakiś może powiązany program?

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm...Skoro CCleaner nie działa, to jest ostatnia możliwość, czyli reinstalacja przeglądarki. Powinno zadziałać. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam ten sam kłopot od tygodnia i mam tego k.....wa już dosyć.Może ktoś mi jednak pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  22. reinstalacja przeglądarki nie pomogła;(((((

    OdpowiedzUsuń
  23. co za pieprzone gówniarze, dobrze wam tak, skoroście dali się nabić w butelkę, brać się za naukę, a nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę wybaczyć że zwrócę uwagę na to,że nie ma ludzi nieomylnych.Ciekawa jestem ile razy Pan/Pani popełnił błąd i nie wiedział jak wyjść z pasywnej sytuacji. Jeśli się nie ma nic konstruktywnego do powiedzenia w danym zagadnieniu, to dobrze byłoby chociażby nie obrażać nieznanych ludzi, bowiem mogą się oni okazać inteligentnijszymi od obrażającego.........

      Usuń
  24. Comodo plus malwarebytes antymalware dotego ccliner dodatkowo lepiej miec blokade na sms premium

    OdpowiedzUsuń

Szczery komentarz = Wiadomość dla mnie, że ktoś czyta bloga.
Szczera obserwacja = Motywacja do dalszego prowadzenia bloga.

:3