O mnie

Moje zdjęcie
Wilkommen. Nazywam się Zofia. Mam 16 lat i chodzę do klasy trzeciej gimnazjum. Interesuję się przede wszystkim biologią, historią i promieniowaniem. Lubię również oglądać fajne filmy oraz czytać książki historyczne lub inne, byleby nie było to młodzieżowe gówno, czy inne takie. Od tego roku także lubię tańczyć. W przyszłości chciałabym przejąć władzę nad światem. I nie jest to żart. Nie jestem gimbusem, mimo iż chodzę do gimnazjum, do klasy, w której są same gimbusy. Mam bujną wyobraźnię, co potwierdza fakt, że potrafię czerpać pomysły na opowiadania nawet z kijka wbitego w ziemię. Językiem, który lubię, jest niemiecki. Dla mnie jest to piękny język. Moim ulubionym gatunkiem muzyki jest muzyka elektroniczna, pop, metal, rapcore i rap. Mam swój własny styl oraz ogólnie jestem sobą i nie udaję kogoś, kim nie jestem (no, chyba, że przed babcią, przed którą muszę udawać idealnie grzeczną dziewczynkę). Moimi ulubionymi zwierzętami są koty, węże i pająki. No i to chyba tyle, co chciałabym wam o sobie opowiedzieć.

niedziela, 29 września 2013

http://www.afm.konsole.premium.superserwisy.pl/?aff_sub=10238c2738aca08d7554daa8993082&affiliate_id=1094&source=

http://www.afm.konsole.premium.superserwisy.pl/?aff_sub=10238c2738aca08d7554daa8993082&affiliate_id=1094&source=

http://www.afm.konsole.premium.superserwisy.pl/?aff_sub=10238c2738aca08d7554daa8993082&affiliate_id=1094&source= - Strona na której można wygrać konsolę XBOX ONE, PS4, lub Wii. Niestety, nie wszystko jest takie piękne. Po wybraniu jednej z konsol, jesteśmy przenoszeniu na stronę gdzie musimy wybrać swojego operatora sieci, oraz wpisać nasz stary dobry numer telefonu. Kiedy to zrobimy, i naciśniemy przycisk "DALEJ", strona będzie nam zabierać z konta 3.69 zł brutto. Należy to pomnożyć przez 3, ponieważ w tygodniu będą nam przychodzić 3 SMSy w tej samej cenie, więc co tydzień razem zniknie nam z konta 11.07 zł brutto. A teraz, pozwólcie, że zacytuję tekst dolny strony, gdyż jest tam wiele przydatnych informacji:


"Serwis PREMIUM jest usługą subskrypcyjną umożliwiającą dostęp do obiektów multimedialnych w klubie PlayMax. Zapisanie się do subskrypcji dodatkowo uprawnia do pobrania określonej liczby  darmowych elementów multimedialnych oraz do wzięcia udziału w promocji TwojaNajlepszaNagroda, trwającej od 01-01-2012 do 31-12-2013. Udział w promocji następuje automatycznie w chwili dokonania subskrypcji. Warunki korzystania z serwisu określa Regulamin. Serwis dostępny w: Orange, Plus, T-Mobile i Play. Koszty subskrypcji to 3,69 zł brutto za każdy otrzymany przez użytkownika SMS z punktami do Klubu. Otrzymywane są max. 3 SMSy/tydzień oraz dodatkowy SMS po aktywacji subskrypcji (do czasu rezygnacji z usługi, której można dokonać wysyłając SMS o treści STOP PREMIUM na numer 60355 - SMS bezpłatny). Min. wiek uczestnika - 18 lat. Usługodawcą i podmiotem realizującym dodatkowe świadczenie jest: Digital Alea Sp z o.o. (Warszawa, Królewska 16). Strona używa cookie. Więcej informacji w Polityce prywatności na stronie PlayMax.co Firmy: Nintendo, Sony i Microsoft nie są sponsorem nagrody ani w żaden sposób nie uczestniczy w promocji."

Niestety, tak to już jest w dzisiejszym świecie...

Pozdrawiam, Muzyka145


Ja to bym chciała PS4 za darmo, ale niestety to nie jest możliwe, i ja o tym wiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczery komentarz = Wiadomość dla mnie, że ktoś czyta bloga.
Szczera obserwacja = Motywacja do dalszego prowadzenia bloga.

:3