O mnie

Moje zdjęcie
Wilkommen. Nazywam się Zofia. Mam 16 lat i chodzę do klasy trzeciej gimnazjum. Interesuję się przede wszystkim biologią, historią i promieniowaniem. Lubię również oglądać fajne filmy oraz czytać książki historyczne lub inne, byleby nie było to młodzieżowe gówno, czy inne takie. Od tego roku także lubię tańczyć. W przyszłości chciałabym przejąć władzę nad światem. I nie jest to żart. Nie jestem gimbusem, mimo iż chodzę do gimnazjum, do klasy, w której są same gimbusy. Mam bujną wyobraźnię, co potwierdza fakt, że potrafię czerpać pomysły na opowiadania nawet z kijka wbitego w ziemię. Językiem, który lubię, jest niemiecki. Dla mnie jest to piękny język. Moim ulubionym gatunkiem muzyki jest muzyka elektroniczna, pop, metal, rapcore i rap. Mam swój własny styl oraz ogólnie jestem sobą i nie udaję kogoś, kim nie jestem (no, chyba, że przed babcią, przed którą muszę udawać idealnie grzeczną dziewczynkę). Moimi ulubionymi zwierzętami są koty, węże i pająki. No i to chyba tyle, co chciałabym wam o sobie opowiedzieć.

niedziela, 29 września 2013

http://lp.bemydate.mobi/pl/2363/index.php?s=7

http://lp.bemydate.mobi/pl/2363/index.php?s=7

http://lp.bemydate.mobi/pl/2363/index.php?s=7 - Strona na której jest kalkulator BMI. Nie jest to jednak taki sam kalkulator jaki możemy znaleźć tonami u Wujka Googla. Po wykonaniu testu (tak TESTU, nie po wpisaniu swojego wzrostu i wagi), aby poznać wynik musimy...podać swój numer telefonu, z którego później strona będzie nam zżerać 6.15 zł z VAT (razy 3, bo tygodniowo przychodzą 3 SMS'y które kosztują tyle samo, więc wychodzi 18.45 zł z VAT (!) tygodniowo). Aha, i jak chcecie pozwać tą stronę do sądu, to musicie lecieć do Berlina, gdyż ta strona jest tam zarejestrowana...

Zacytuję Wam krótki tekst dolny, bo tam jest też informacja jak zrezygnować z tej usługi:

"
Serwis bemydate jest usługą subskrypcyjną. Aktywacja tej usługi pozwala użytkownikowi korzystać z Funkcji Premium. Koszt tej usługi to 6,15 zł z VAT za każdy odebrany SMS. Tygodniowo będzie wysyłane 3 takie SMSy. Usługa dostępna jest dla sieci: Orange, Plus, T-Mobile, Play. Aby wypisać się z usługi należy wysłać SMS o treści STOP OK na numer 60554 (SMS bezpłatny we wszystkich sieciach). Regulamin serwisu dostępny jest tutaj. Biuro obsługi klienta dostępne jest pod adresem email: hotline-pl@bemydate.mobi. Organizatorem serwisu jest firma: Datedicted GmbH z siedzibą w Berlinie, Niemcy, zarejestrowana pod numerem: HRB 123581"

Pozdrawiam, Muzyka145

Na screenie jest ujęta najważniejsza rzecz, której strzeżcie się jak ognia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczery komentarz = Wiadomość dla mnie, że ktoś czyta bloga.
Szczera obserwacja = Motywacja do dalszego prowadzenia bloga.

:3