O mnie

Moje zdjęcie
Wilkommen. Nazywam się Zofia. Mam 16 lat i chodzę do klasy trzeciej gimnazjum. Interesuję się przede wszystkim biologią, historią i promieniowaniem. Lubię również oglądać fajne filmy oraz czytać książki historyczne lub inne, byleby nie było to młodzieżowe gówno, czy inne takie. Od tego roku także lubię tańczyć. W przyszłości chciałabym przejąć władzę nad światem. I nie jest to żart. Nie jestem gimbusem, mimo iż chodzę do gimnazjum, do klasy, w której są same gimbusy. Mam bujną wyobraźnię, co potwierdza fakt, że potrafię czerpać pomysły na opowiadania nawet z kijka wbitego w ziemię. Językiem, który lubię, jest niemiecki. Dla mnie jest to piękny język. Moim ulubionym gatunkiem muzyki jest muzyka elektroniczna, pop, metal, rapcore i rap. Mam swój własny styl oraz ogólnie jestem sobą i nie udaję kogoś, kim nie jestem (no, chyba, że przed babcią, przed którą muszę udawać idealnie grzeczną dziewczynkę). Moimi ulubionymi zwierzętami są koty, węże i pająki. No i to chyba tyle, co chciałabym wam o sobie opowiedzieć.

środa, 12 lutego 2014

http://landing.entertainment-factory.com/promo_w93342.html?clickID=187799256-2634

http://landing.entertainment-factory.com/promo_w93342.html?clickID=187799256-2634

http://landing.entertainment-factory.com/promo_w93342.html?clickID=187799256-2634 - Strona na której można obliczyć wiek swojego ciała. A myślałam, że najbardziej durną stroną była ta do obliczenia wieku swojego mózgu. Ale nic tam. Na stronie, po wypełnieniu poszczególnych kroków, należy wpisać swój numer telefonu, a następnie wybrać swojego operatora. Gdy już to zrobimy, należy kliknąć przycisk "Wyślij". Od tego momentu zaczniemy być męczeni 3 SMSami w tygodniu, po 6.15 zł brutto za każdy, plus dostaniemy dodatkowy SMS po kliknięciu przycisku "Wyślij". Eh...To Entertainment - Factory...Czego nie wymyślą, aby zarobić...

Pozdrawiam, ✖‿◕

Witamy w XXI wieku, gdzie wszystko kosztuje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczery komentarz = Wiadomość dla mnie, że ktoś czyta bloga.
Szczera obserwacja = Motywacja do dalszego prowadzenia bloga.

:3