O mnie

Moje zdjęcie
Wilkommen. Nazywam się Zofia. Mam 16 lat i chodzę do klasy trzeciej gimnazjum. Interesuję się przede wszystkim biologią, historią i promieniowaniem. Lubię również oglądać fajne filmy oraz czytać książki historyczne lub inne, byleby nie było to młodzieżowe gówno, czy inne takie. Od tego roku także lubię tańczyć. W przyszłości chciałabym przejąć władzę nad światem. I nie jest to żart. Nie jestem gimbusem, mimo iż chodzę do gimnazjum, do klasy, w której są same gimbusy. Mam bujną wyobraźnię, co potwierdza fakt, że potrafię czerpać pomysły na opowiadania nawet z kijka wbitego w ziemię. Językiem, który lubię, jest niemiecki. Dla mnie jest to piękny język. Moim ulubionym gatunkiem muzyki jest muzyka elektroniczna, pop, metal, rapcore i rap. Mam swój własny styl oraz ogólnie jestem sobą i nie udaję kogoś, kim nie jestem (no, chyba, że przed babcią, przed którą muszę udawać idealnie grzeczną dziewczynkę). Moimi ulubionymi zwierzętami są koty, węże i pająki. No i to chyba tyle, co chciałabym wam o sobie opowiedzieć.

sobota, 22 lutego 2014

http://znajomesmsy.pl/pnse

http://znajomesmsy.pl/pnse

http://znajomesmsy.pl/pnse - Strona internetowa, na której niby możemy szpiegować SMS-y jakieś osoby. Niby nic niebezpiecznego, jednak ta strona po prostu nie działa. Znaczy działa, jednak SMS-y które przyjdzie nam "szpiegować" są z baz danych serwisu i nigdy nie zostały one wysłane przez osobę którą chcemy szpiegować. Na dodatek, strona jest usługą subskrybcyjną. Gdy wpiszemy numer telefonu danej osoby (a później zapewne nasz), będzie tak jak w tym tekście dolnym:


"Powyższa strona jest jedynie stroną typy Landing Page zachęcającą do skorzystania z usługi FUNNY MT. Serwis FUNNY jest usługą subskrypcyjną prowadzoną przez BLUE ICE. Po wprowadzeniu na stronę numeru telefonu użytkownik otrzymuje PIN. Poprzez wprowadzenie na stronę numeru PIN, użytkownik potwierdza zaakceptowanie Regulaminu Serwisu. W ramach aktywowanej usługi użytkownik w kazdy poniedziałek, środe i piątek o godzinie 16 będzie otrzymywał wiadomość sms w której zawarte będą treści rozrywkowe. Koszt tej usługi to 6,15PLN z VAT za każdy odebrany sms. Koszt operatora WAP/GPRS nie jest wliczony w cenę, jednorazowa opłata aktywacyjna to 6,15PLN z VAT. Dezaktywacji subskrypcji można dokonać w dowolnym momencie poprzez wysłanie bezpłatnego SMS o treści STOP FUNNY pod numer 60555. Regulamin serwisu znajduje się tutaj. Pytania prosimy kierować do obsługi technicznej na email: reklamacje@cips.pl"

Jak widzicie, lepiej tej stronie nie ufać...

Pozdrawiam, ✖‿◕

 Chciałoby się...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczery komentarz = Wiadomość dla mnie, że ktoś czyta bloga.
Szczera obserwacja = Motywacja do dalszego prowadzenia bloga.

:3