O mnie

Moje zdjęcie
Wilkommen. Nazywam się Zofia. Mam 16 lat i chodzę do klasy trzeciej gimnazjum. Interesuję się przede wszystkim biologią, historią i promieniowaniem. Lubię również oglądać fajne filmy oraz czytać książki historyczne lub inne, byleby nie było to młodzieżowe gówno, czy inne takie. Od tego roku także lubię tańczyć. W przyszłości chciałabym przejąć władzę nad światem. I nie jest to żart. Nie jestem gimbusem, mimo iż chodzę do gimnazjum, do klasy, w której są same gimbusy. Mam bujną wyobraźnię, co potwierdza fakt, że potrafię czerpać pomysły na opowiadania nawet z kijka wbitego w ziemię. Językiem, który lubię, jest niemiecki. Dla mnie jest to piękny język. Moim ulubionym gatunkiem muzyki jest muzyka elektroniczna, pop, metal, rapcore i rap. Mam swój własny styl oraz ogólnie jestem sobą i nie udaję kogoś, kim nie jestem (no, chyba, że przed babcią, przed którą muszę udawać idealnie grzeczną dziewczynkę). Moimi ulubionymi zwierzętami są koty, węże i pająki. No i to chyba tyle, co chciałabym wam o sobie opowiedzieć.

środa, 12 lutego 2014

http://lp.bemydate.mobi/pl/2372/index.php?s=4&choose=F

http://lp.bemydate.mobi/pl/2372/index.php?s=4&choose=F

http://lp.bemydate.mobi/pl/2372/index.php?s=4&choose=F - Strona internetowa na której można niby sprawdzić imię twojego wymarzonego partnera (czego to nie wymyślą, aby zarobić...). Jednak, aby to sprawdzić, po wykonaniu wszystkich kroków, należy wpisać swój numer telefonu, wybrać operatora, a następnie kliknąć przycisk "Oblicz wynik". Jednak, gdy to zrobimy, tygodniowo będziemy dostawać 3 SMSy, kosztujące 6.15 zł, za każdy, przez co w tygodniu stracimy 18.45 zł, czyli dość dużo. Nie polecam. W ogóle, to ta strona to zwykła bujda, więc wiecie...

Pozdrawiam, ✖‿◕

W walentynki to oni sobie pewnie zarobią...Tak sądzę, bo większość gimbusów się na to nabierze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczery komentarz = Wiadomość dla mnie, że ktoś czyta bloga.
Szczera obserwacja = Motywacja do dalszego prowadzenia bloga.

:3